Қазан 24, 2019
Banner Content
Бөлісу

Сізге осы 4 ұстаным көмектеседі.

1. Барлық іске бірден кірісіп кепеңіз, біртіндеп жасаңыз

Өзіңізге жоғары мақсатты талап ету арқылы, даму барысында үлкен қателік жіберуіңіз мүмкін. Мысалы, төсектен таңертең 6-дан кешікпей, аптасына кем дегенде бір кітап оқу. Қол жеткізгіңіз келген арман мен қолымнан келгеннің арасындағы айырмашылық соншалықты үлкен болып қалады. Күн сайын жақындай түскен мақсатыңыздан бас тартуға жақын боласыз.


Прогреске кішігірім жеңістер арқылы қол жеткізе аласыз. Стратегияңыздың дұрыс болуын қадағалаңыз. Бұл күн сайын белгілі бір әрекетті қайталауға шоғырланудан тұрды – бұл нәтиже қаншалықты тиімді болатынына мән бермеуге тырысыңыз. Басқаша айтқанда, бірінші сапаға, кейін санына көңіл бөліңіз.

Кітап оқу: ұйқыға дейін бір бет

Алдымен ұйықтамас бұрын бір парақ оқи аласыз.. Бұл әдетке үйрене бастаған кезіңізде таймер орнатып, 15 минут оқуды бастаңыз. Ұйқыдан тұрғаннан бұрын жарты сағат, таңертең тағы бір жарым сағатты оқып бітіруге тағдыланасыз.

Жаңа тіл үйрену: әр таң сайын бір сабақ

Әр таң кофе ішіп отыру арқылы, веб-сайттарға тіркеліп, сабақ ала аласыз. Бір сабақ бар болғаны 5 минутты алады, ал тапсырмалар қиын емес. Көбірек білу мақсатында – егер көңіл-күйіңіз болса, екі, үш, кейде тіпті төрт-бес сабақ оқуға рұқсат.

2. Бір нәрсеге зейін қой

Әрқашан үлкен жоспарларыңыз бар, соншама ынта-ықыласыңызбен жасайсыз, көптеген жетістікке жеткіңіз келеді. Бірақ бірнеше дағдыларды бірден жасаған сайын бәрі сәтсіз аяқталып жатады. Ең бастысы, миымызға бірден бірнеше нәрсеге көңіл бөлу қиынға соғады.

Сондықтан жаңа ереже қалыптастырыңыз: автоматизмге дағдыланған кезіңізде ғана жаңа нәрсені ала аласыз. Мысалы, тек ұйықтар алдында оқуға дағдыланып, кейін французды қарқынды оқи бастайсыз.

Кейде білікке жету үшін ұзақ уақыт қажет. Бәрінен бұрын таңертеңгілік 6-да тұрыңыз. Төрт ай, мүмкін бес айға созылуы мүмкін. Сондықтан дұрыс тәсілді табуға тырысыңыз, жетістіктерімді бақылап жүріңіз.

Ешқандай дабылсыз ерте тұра аласыз. Мұндай нәтижеге қол жеткізу оңай болмайды, бірақ оған тұрарлықтай тәсілдерді қолданыңыз.

Жалпы, жаңа әдетке айналу үшін 66 күн (немесе шамамен 2 ай) қажет болады деп саналады.

3. Кедергілерді жойыңыз: сізге керек нәрсенің бәрі қолыңызда болуы керек

Орындау үшін қажетті заттар жақын болған кезде күнделікті міндеттерді шешу оңайырақ болатынын байқайсыз. Мысалы, таңертеңгілік кофе ішу үшін әрдайым телефонмен сөйлесіп, сондықтан өзіңізді ағылшын немесе басқада тілдерді үнемі үйренуге үйретесіз.
Немесе кітабіңіз төсек үстелінің жанында болған кезде, ұйықтамас бұрын парақтағы оқуды ынталандыру оңайырақ болды.

4. Қалыптасатын әдеттер: жаңаларын бұрынғыларына қосу керек

Таңертең төсектен тұрғанда, бірінші нәрсе – ас үйге барып кофе ішу. Кофе ішіп жатқанда мен өзіңізге ұнаған тілге бет бұрыңыз. Бірнеше жылдар бойына қалыптасқан кофені қайнату әдеті жаттыға бастауға итермелей бастайды.

Кішкентай қадамдармен жүру арқылы қаншалықты көп нәрсені игеруге болатыны туралы ой сізді шабыттандыратынына сенімдіміз.


Бөлісу
Banner Content
Тегтер: , , , , ,

0 Пікірлер

Пікір қалдыру

four + nine =

kkKazakh
kkKazakh